fredag, mars 31, 2006

Dobbelbursdag


I dag er det min tur til å ha bursdag, jeg blir 26 år! Av Ida i den ene klassen min fikk jeg Mambakarameller og en Shrek godtepose. Av meg selv skal jeg få en hårklipp. I kveld har Eirik og jeg fått barnefri av foreldrene hans, så vi skal ut og spise for pengene jeg fikk av mamma og pappa.
Den ene søsteren min har også bursdag i dag, hun blir 28 år. Gratulerer med dagen til deg også!

Men en ting må jeg si: Det er fryktelig å måtte stå opp halv sju om morgenen på sin egen bursdag! På jobben min har jeg alltid søkt og fått permisjon på dagen min. Men det går ikke på skolen. *Sukk!*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Da jeg kom paa jobb i dag hadde Nick som jeg deler kontor med vaert paa Starbucks aa kjoept muffins som ventet paa skrivebordet mitt. I kveld skal Adam og jeg spise middag paa en kubansk restaurant, Alma de Cuba (http://www.almadecubarestaurant.com). Gleder meg!

Anonym sa...

Og selvfoelgelig; Gratulerer! Takk for hilsenen via sms. Den kom til tidlig... rundt fem om morgenen til Adam's mobil...

Anonym sa...

Litt sent ute men... GRATTIS!!!! *kose*

Anonym sa...

Hiii! Storesivenmin! Glad i deg jeg..