søndag, januar 21, 2007

Oppsummering av juleferien

I juleferien skulle jeg gjøre så meget. Jeg fikk ikke gjort alt, men litt:
  • slappe av (på beordring fra mamma. Takk, det trengte jeg)
  • kjøre opp (andre forsøk, og klarte det!)
  • være sammen med familien (Jepps)
  • rydde bort skrot på rommet mitt hos mamma og pappa (Jeg har ryddet i bøkene mine, og det er styggmange!)
  • kose med kattene mine når jeg er hos mamma og pappa (De er mer opptatt av mamma enn meg...)
  • flytte fra studentbyen jeg bor på (Det ble gjort 21.desember)
  • feire at det blir lysere tider (Midtvinterfeiring 22.desember)
  • alt annet jeg har lyst til å gjøre, men ikke får tid til (Jeg gikk tur hver dag jeg var i Asker i romjula)
Det var ikke alt, men nesten alt. Så jeg kan si meg fornøyd med denne over-en-månedslange juleferien.

1 kommentar:

Anonym sa...

Man har alltid store planer når man begynner på ferie over flere uker og ikke skal reise vekk. Men jeg synes du har fått utrettet endel, selv om du ikke er helt enig med meg i det. Det viktigste var å få slappe godt av, og det har jeg en følelse av at du har klart. Ryddingen er i startgropen, og da er man jo kommet et stykke på vei. Det er bare å ta tiden til hjelp, slik jeg gjør når det gjelder mine planer om rydding!