mandag, februar 19, 2007

Hårklipp, nye støvletter og nye vesker

I fjor på denne tiden kjøpte jeg et par armyboots som jeg har tråkket rundt i gjennom vinteren. Men så fikk jeg så fryktelig vondt i det ene kneet mitt og byttet over til mine to drømmer av fjellstøvler. De er fantastiske å gå i, men jeg vil gjerne ha noe litt mer 'damete' på bena mine, selv om vinteren. Så i dag bestemte jeg meg for å kjøpe meg nye vinterstøvletter, og jeg visste at det var salg i Ecco-butikken ved Torggata. Jeg fikk meg ett par støvletter som hadde kostet 1.300 kroner, men var satt ned 30% til 910 kr. Men i morgen skulle den settes ned ytterligere til 50%, så da fikk jeg dem for det! God deal for meg! Jeg så på dem på fredag også, men da var det bare fem minutter til butikken stengte, så jeg rakk ikke å se så mye. Flaks jeg ikke var tidligere ute da.
Også har jeg vært hos frisøren i dag. Jeg skulle egentlig bare stusse tuppene, og sa til frisøren at hun skulle ta så mye som nødvendig. Hun tok det nødvendige, men det var mer enn jeg trodde..så jeg har heller klipt meg enn stusset.
For to uker siden var vi på Teknisk museum, og da gikk veska mi i stykker. I dag kjøpte jeg meg to nye vesker også, på H&M. Jeg kjøpte en stor og en liten veske, jeg. Det ble svidd av litt penger i dag, men det var bare helt nødvendige ting (?).

2 kommentarer:

Idril sa...

Hihi... du kjøper med damete sko og jeg er i ferd med å kjøpe mer mannete sko XD

Men shopping er medisin for sinnet :)

Anonym sa...

Den shoppingen hørtes da veldig fornuftig ut. Det er viktig med godt fottøy. Jeg bruker nesten bare Ecco. Og så kjøpe to vesker da, det er ikke til å tro til deg å være! Tror nok at du trengte en skikkelig klipp, så det var bra!