tirsdag, juli 24, 2007

Streptokokker

Ikke før har jeg kommet hjem etter en uke på sjøen, så blir jeg syk. Jeg lå våken i natt og ventet på at legekontoret skulle åpne. Hos legen ble det påvist slemme streptokokker i halsen min. Det passer veldig dårlig. På torsdag skal jeg sette kursen mot bryllup i Danmark for så å mønstre på Pirat før Trebåtfestivalen i Risør. Jeg avventer og ser hva som skjer, men Risør skal jeg til, åkke som!

Edit (27.juli): Turen til bryllupet i Danmark ble avlyst for Eirik og meg. Jeg sitter hjemme i helgen og skal bli frisk. Eirik og Hedin dro i dag for å mønstre på Pirat. På mandag setter jeg kursen mot Sørlandet for å mønstre på jeg også før vi tøffer mot Risør.

1 kommentar:

Anonym sa...

Dette var veldig veldig kjedelig, men det er bare å krype til sengs, ta medisinene mot streptokokkene og håpe at formen snart er tilbake. Men du må nok bare droppe bryllupet i Danmark og holde senga. Da kan du nok reise til Kilsund og så mønstre på Pirat der.
God bedring fra mamma og pappa.