søndag, februar 19, 2006

På kino med lite barn

Min 5-årige stesønn og jeg var på animasjonsfilmen Lille kylling i går. Det var første gang jeg har hatt ham alene. Jeg hadde sett for meg alt som kunne gå galt, men det hele gikk overraskende bra! Vi kjøpte popcorn, snop og Pokémon-kort før innslippet. Filmen var veldig spennende, og tydeligvis litt for skummel for de aller minste som var der. En gutt satt og brølte omtrent konstant fra det spennende begynte til rulleteksten var ferdig. Handlingen var en barneutgave av Klodenes kamp med en liten dæsj high school-film og Independence Day. Etter filmen var han selvsagt sliten av alle de nye inntrykkene, så vi slappet litt av på Burger King før vi dro videre. Dette var noe som fristet til gjentagelse, men jeg ble ganske sliten selv.
Etter snart tre måneder som småbarnsstemor har jeg bestemt meg for å trekke tilbake alt jeg noen gang har sagt eller tenkt av kritiske tanker om småbarnsforeldre! Det å ha barn er noe helt annet enn man tror.

Ingen kommentarer: