onsdag, april 25, 2007

Ingen skam å snu

Jeg går på et kurs i svømmeteknikk for å forbedre teknikken min. Dessuten vil jeg utvide repertoaret til noe annet enn bare brystsvømming. På mandag var jeg igjen på kurset, og da lærte jeg ryggsvømming. Etter kurset viste instruktøren oss hvordan man snur når man kommer til bassengkanten. Jeg klarte det ikke da, men i dag fikk jeg det til. Det er ikke riktig det jeg gjør, men jeg klarer å snu! Dermed gikk svømmetiden min betraktelig ned. Det tar kortere tid med en rask snu enn ved å stoppe, snu, puste og sparke ifra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dette går nok rette veien. Som du sikkert vet heter det at øvelse gjør mester. Lykke til fra mamma.

Anonym sa...

Så gøy med svømming! Skulle absolutt lært meg flere teknikker jeg også.. :-P

Så er jo svømming så bra for kroppen også. Lite belastningsskader, noe som må være ypperlig for mine slitte håndballknær.

Masse lykke til med svømminga!