tirsdag, januar 31, 2006

Mysterium løst

For en uke siden mottok jeg noe uventet i postkassen min, lokalavisen fra hjembygda mi. Jeg hadde ikke bestilt noe abonnement og tenkte at det kanskje bare var noe promo-greier for å få tidligere bygdinger til å abonnere. Men den kom neste dag og dagen etter der. Da jeg var 13 år jobbet jeg selv som avisbud for den avisen, og på folkehøyskolen hadde jeg en ukes praksis der som journalist. Så jeg har et litt spesielt forhold til avisen og er veldig glad i den. Men den er veldig lokal. I dag ringte jeg abonnementsavdelingen deres og spurte. Så fikk jeg svar på mysteriet: Søsteren min har gitt meg et treukers gartisabonnement! Tusen takk, kjære søster. Det er litt spennende med nyheter fra hjembygda selv om det ikke er så fryktelig langt unna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det er godt å høre at du fra nå av, og i tre fantastiske uker, til enhver tid holdes oppdatert om hvem som har malt gjerdet sitt i en farge som naboen påstår er til sjenanse, hva som foregår på velsmøtene, og hvem som finner den første hestehoven. He he.. ;o) Neida, bare tuller.