mandag, juli 03, 2006

Ny laptop

Nå har jeg grint i et halvt år om at jeg vil ha en laptop. Så da hovedkortet på den fire år gamle stasjonære pcen min sa takk for seg forrige uke ville det være en overdrivelse å si at jeg ble lei meg. I dag dro jeg på Siba og kjøpte meg en fin Toshiba som jeg fikk for nettpris pluss frakt. Endelig har jeg en pc som ikke bråker eller skrur seg av og på etter eget velbefinnende og som jeg faktisk kan stole på. Det er en grunn til at jeg ikke har lagret noe viktig på harddisken min, men fraktet alt med meg på en minnepinne. Nå er det slutt på de tider da jeg må dekryptere skolenotatene min fra forelesninger for å taste dem inn i word - jeg har faktisk fått meg gratisprogrammet OpenOffice. Så nå sitter Eirik og jeg sammen på kjøkkenet med hver vår laptoppå kjøkkenbordet og ser på hverandre av og til. Det er nesten som når vi skyper med hverandre de kveldene vi ikke er sammen. Jeg er blitt så glad i min lille, vakre laptop og jeg gleder meg til stundene vi skal tilbringe sammen i årene som kommer. Sukk.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nå håper jeg at den nye laptopen ikke får noen nykker etter hvert. Du trenger virkelig en laptop som du kan stole på. Lykke til! Mammaen din.

Anonym sa...

Whiiiii da er vi blitt laptop-piker begge to, for jeg (vi) har også sjoppa inn en sånn en, men fra Dell da. :D