torsdag, august 10, 2006

En anelse brun, og litt for blond

Jeg må nevne at dette er den første sommeren på mange år at jeg har fått en brunfarge å snakke om. Vanligvis blir jeg bare rød eller rosa, men i sommer har huden min fått en tydelig solbrun farge som jeg er ganske stolt av. Dette kan jeg nok takke den russiske solen for. Den gav huden mitt et lite sjokkgrunnlag for å tåle den norske sommersolen. Så i sommer har jeg nesten ikke brukt solkrem etter at vi kom hjem fra Russland, og jeg har ikke vært i nærheten av rosafargen jeg vanligvis får av solkremsfravær. Noe jeg ikke er så fornøyd med er at jeg har blitt enda blondere enn vanlig på grunn av all solen håret mitt har blitt utsatt for. Jeg trives ikke som blondine, og håper inderlig at det går tilbake til normalt gjenge snarest, ellers vil jeg vurdere hårfarge veldig sterkt. Litt forfenglighet må en stakkars eksblondine tillate seg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du skal bare være klar over det at jo blondere du er i håret, jo mer kommer brunfargen på huden din til sin rett!