mandag, november 06, 2006

Ønskeliste til jul

For kjente og ukjente som måtte ønske å gi meg en liten gave til jul. Jeg tror dette er første gang på lang tid at jeg faktisk har klart å produsere en vettug ønskeliste før lille julaften. Det må jo være et godt tegn. Dette ønsker jeg meg (i ikke-prioritert rekkefølge):

Bøker:
Ørnulf Hodne:
* For konge og fedreland
* Folkelige værvarsler : 1900 værmerker fra hele landet
* Barndom i Norge : gjennom tusen år
* Kvinne og mann i norsk folkekultur
* Mystiske steder i Norge
* Norsk folketro
Lilleba Lund Kvandal:
* Norske folkeviser gjennom tusen år
Nemi:
* Monstre og meteorer
Fra Humanist Forlag:
* Demoner
* Drager
* Helgener
* Romvesener
* Vampyr!
* Varulver
Reidar Kjelsen
* Jon Demon: Toer'n

DVDer:
* Walk the line dobbel/trippel dvd
* Harry Potter og ildbegeret
* Narnia

Ting og tang:
* Vannkoker (minst 1 liter)
* Drage-te (den jeg fikk av Eirik i fjor var veldig god)
* Tarot kort (Rider-Waite)

Med muligheter for tilføyelser. Still gjerne spørsmål.

Ingen kommentarer: