onsdag, mai 24, 2006

Forandringer

I det siste har jeg begynt med mye nytt. Som tidligere sagt har jeg tatt min dårlige astmakondis på alvor og begynt å jogge. Jeg var å handlet det nødvendige, og nu går alt så meget bedre. Jeg har jogget runden min på hele 2km noen ganger nå, og det går litt bedre for hver gang. Jeg prøvde å utvide den til det dobbelte, men det ble for mye for de stakkars slimbefengte lungene mine.
I går var jeg på korpsøvelse med Bryn Ungdomskorps. Jeg "fant" dem på 17. mai, og syntes det ville være spennende å spille sammen med noen igjen. Det var veldig vellykket, selv om jeg slet litt med å holde følge. Jeg har ikke spilt sammen med noen på 12-13 år, så jeg har mye å ta igjen. Men det er godt å komme igang med noe nytt og få utløp for både mine sportslige og musikalske sider. Jeg må innrømme at jeg har mest tro på det siste, men det sier jeg ikke høyt...

Ingen kommentarer: